Uitkijken naar ons vertrek naar Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Kalibukbuk, Indonesië van ericenjannekedeel2 - WaarBenJij.nu Uitkijken naar ons vertrek naar Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Kalibukbuk, Indonesië van ericenjannekedeel2 - WaarBenJij.nu

Uitkijken naar ons vertrek naar Nieuw-Zeeland

Door: Janneke

07 November 2016 | Indonesië, Kalibukbuk

Alweer de 25e dag van ons verblijf op Bali. Ook al hebben we ons voornamelijk beziggehouden met niksen en luieren, het vliegt voorbij. Genieten van de warmte, het huis en de tuin, het zwembad en niet te vergeten de maaltijden waarmee onze buurvrouw ons verwent. Af en toe op de scootertjes naar het centrum van Lovina voor een drankje, een hapje en vooral toeristen kijken.
We hebben weer de scholieren en studenten gezien die met euro's uit Nederland, ons meegegeven door vrienden, familie en collega's, een opleiding volgen. Alvast plannen gemaakt voor een eventuele vervolgopleiding.
Natuurlijk hoorde er ook weer een ochtendje varen bij om de dolfijnen te zien die 's morgens voor de kust zwemmen, eten en uit het water springen. En Eric ging een week later samen met de buurjongen vroeg op pad om met een lokale visserman op zee te vissen. Helaas, alleen bot gevangen. Nog geen plastic tasje aan de haak. Dus voor de barbecue die avond moest vis worden gekocht.
Maar we hebben ook onze tweede reis naar Nieuw-Zeeland voorbereid. Voor 9 november een vlucht geboekt naar Christchurch en de eerste nacht een hotel vastgelegd. Na de eerste nacht halen we de Ford Focus bij het verhuurbedrijf op, die we voor onze rondreis op het Zuidereiland hebben gehuurd.
Eric is al meer dan een jaar bezig de route uit te stippelen. Het staat allemaal al in een schriftje...

• 07 November 2016 - 06:00

Reinaldo Postma :

Heej vrienden

Heel erg veel plezier met jullie fantastisch reis. Hoop dat het wederom een mooi avontuur wordt. Gr uit Ermelo en we contacten

• 07 November 2016 - 19:13

Mariska:

Hallo opa en oma, ;)

Wat leuk om dit weer te lezen, hoe fijn jullie het daar samen hebben.
    En jullie die mensen daar zoveel moois bieden.

Heel veel plezier nog,

Dikke kus x